نماینده مردم شهر ستان خوشاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 2 شهريور 1391
بازدید : 3404
نویسنده : علی

” به گزارش صبح خوشاب علی  سبحانی فر”  در گفت و گو با خبرنگاران در جمع مردم و مسوولان  خوشاب افزود : از سرمایه گذاران میخواهیم که در منطقه سرمایه گذاری کنند مسئولان و ما هم پشتیبانی  می کنیم .

  وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خطاب به سرمایه گذاران  گفت :قطعا بدانید که حامی شما خواهیم بود تا هر کجا که لازم باشد برای توسعه منطقه پا به پای شما خواهیم آمد .

نماینده مردم  خوشاب در مجلس شورای اسلامی  اقدامات انجام شده حوزه کاری خود را تشریح و به  پیگیری جاده فیروزه به خوشاب و جاده ترانزیتی سبزوار به دو راهی قوچان اشاره کرد و افزود : به وزیر راه تذکر داده و برای تامین اعتبار این پروژه ها  نامه ارسال شده است  

 ”سبحانی فر”  به اقدامات دیگری  مانند انجام  مطالعات گازرسانی به ۴۵ روستای شهرستان خوشاب اشاره کرد و گفت : ولی اینها کفایت نمی کند باید پیگیری کنیم تا عملیاتی شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود : بعد از بیداری اسلامی در کشورهای مصر و تونس کشورهای غربی از این مسیر که مایوس شدند به جای ننشستند و متوجه شدند که این جمهوری اسلامی است که بر اساس راهبردهای اساسی به مردم و مسلمانان خط می دهد.

“سبحانی فر ” تحریم اقتصادی کشور جمهوری اسلامی ایران و  ایجاد  ناامنی سوریه ، لبنان و عراق که دارای اهمیت خاصی برای کشورمان هستند را از  نقشه های شوم  استکبار علیه ایران عنوان کرد

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه های مستکبران علیه ایران اسلامی و تحریم اقتصادی کشورمان گفت :  مردم عزیز اگر مقاومت کرده و متحد باشند مستکبرین را شکست خواهند داد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود :  امروز بایستی  ما مسئولان و مردم  هوشیار باشیم که این نقشه دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است  که نارضایتی بوجود بیاورند.

 ”سبحانی فر ” با اشاره به گرانی در کشور خطاب به همه مسوولان گفت : همه را به پای تحریم نگذاریم تحریم ها اثر خود را دارد ولی مسوولان نباید با بی تدبیری خود به این تحریم ها دامن بزنند زیرا  کشورهای غربی و مستکبرین از این سوءاستفاده می کنند .

نماینده مردم  شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد :  در این برهه از زمان بیش از هر زمان دیگری در کشور عزیزمان  به تدبیر ، هوشیاری و اتحاد مردم و مسوولان نیاز است .

وی با اشاره به فرمان امام خمینی (ره)  که آخرین  جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند افزود :   روز قدس نماد مبارزه با استکبار و مستکبرین خودباوری ، مقاومت و بیداری اسلامی را برای کشورها به ارمغان آورد 

وی اظهار داشت : شکست صهیونیست در جنوب لبنان در سال۲۰۰۰ ،   . شکست جنگ ۳۳ روزه برای یهود در سال ۲۰۰۶ ، شکست جنگ ۲۲ روزه را برای صهیونیست و یهود در سال ۲۰۰۸  و بیداری اسلامی در کشورهای تونس و  مصر نتیجه راهبردهای امام راحل بود .

منبع:صبح خوشاب




:: برچسب‌ها: نماینده , مردم , خوشاب , نماینده مردم خوشاب , شهرستان خوشاب , سرمایه گذار ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خوشاب و آدرس khoshabnt.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 590
بازدید کل : 78916
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1



لینک باکس هوشمند پردیس

وو
................................. .. Instagram

RSS

Powered By
loxblog.Com